آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  کلنگ زنی ایستگاه 10 و افتتاح ایستگاه 9        سه شنبه  (92/7/23)

ساعت 9:30 بامداد بیست و سوم مهر ماه 1392 کلنگ احداث ایستگاه شماره 10 در شهرک پیامبر اعظم (ص) بر زمین خورد . این مراسم با حضور فرماندار شهرستان بندرعباس ، سرپرست شهرداری ، اعضای شواری اسلامی شهر ، مدیر کل مدیریت بحران استان و نیز معاونین و مسئولین شهرداری بندرعباس به اجرا در آمد .

پس از اجرای مراسم کلنگ زنی اتوبوس حامل مسئولین جهت افتتاح ایستگاه شماره 9 به سمت بلوار امام حسین (ع) روبروی شهرک طلائیه حرکت کرد . در دو طرف ورودی ایستگاه شماره 9 آخرین گروه آموزش دیده آتش نشان داوطلب صف کشیده بودند .

روبان ایستگاه شماره 9 با صلوات حاضرین به دست آقای مرادی فرماندار شهرستان بندرعباس قیچی شد . از محوطه و تجهیزات ساختمانی و عملیاتی ایستگاه بازدید صورت گرفت و در محلی که ویژه ی مراسم آماده شده بود با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی برنامه آغاز گردید . مهندس بهادر معاون عمرانی شهرداری بندرعباس اولین سخنران مراسم بود که گزارش کوتاهی از روند احداث ایستگاه شماره 9 که افتتاح گردید و نیز ایستگاهی که در دست احداث است به سمع حاضرین رسانید .

رنجبر مدیر کل مدیریت بحران استان دیگر سخنران مراسم بود . وی پس از اشاره به ارتباط خوب و همکاری نزدیک بین مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی بندرعباس ، افتتاح ایستگاه جدید را تبریک گفته و خواستار پایه گذاری و اشاعه فرهنگ ایمنی در بین مردم و جامعه گردید .

آخرین سخنران برنامه ، مرادی فرماندار شهرستان بندرعباس بود . ایشان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان سازمان آتش نشانی بندرعباس ، این سازمان را یکی از موفق ترین سازمانهای شهرداری بندرعباس یاد کرد .

در پایان از زحمات کسانی که در احداث ایستگاه تلاش و کوشش نمودند با اعطاء لوح سپاس ، تقدیر و تشکر به عمل آمد .

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .