آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

  گزارش آمار و عملکرد سازمان آتش نشانی در سه ماهه اول سال 1393

          

شرح خبر :

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس با توجه به نزدیک شدن هفته دولت به ارائه آمار و عملکرد خود در 3 ماهه اول سال 1393 پرداخته است .

با توجه به آمار بدست آمده در امداد و نجات در سه ماهه اول سال 1393 ، 171 مورد امداد و نجات صورت گرفته که بیشترین آمار مربوط به محبوس شدن، آب گرفتگی، گرفتن یا نجات حیوانات و آسانسور می باشد.

در حیطه آتش سوزی، 353 مورد حریق اتفاق افتاده که بیشترین میزان را ضایعات و سپس منازل در برگرفته است و در این میان علل آتش سوزی در منازل را در بیشترین حالت گاز تشکیل می دهد و در مورد بعدی اتصالی برق ، آتش سوزی را شامل می گردد.

در بخش آموزش جمعاً 786 نفر با مقدار 6572 نفر-ساعت تحت آموزش های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس قرار گرفته اند که بیشترین مقدار آمار در آموزش در ابتدا آموزش جهت تقویت آموزشی پرسنل و سپس آموزش شرکت ها و ادارات و سپس آموزش مدارس را شامل می گردد . همچنین بر اساس نفر-ساعت آموزش در مورد پرسنل و سپس غواصی  و پس از آن شرکتها و ادارات را می توان در نظر داشت.

حوزه پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در حیطه های صدور شناسنامه ایمنی اصناف، صدور پروانه ساختمان، صدور پایانکار ایمنی ساختمان، نصب جعبه F در ساختمان های مرتفع، نصب خاموش کننده و پودر و گاز و CO2 در ساختمان ها ، نصب شیرهیدرانت در اماکن حساس ، تعمیر یا تعوسض شیرهیدرانت و بازدید ایمنی اماکن را شامل می باشد. از این موارد در سه ماهه نخست سال 1393 بیشترین آمار مربوط به نصب جعبه F و سپس نصب خاموش کننده ها در ساختمانها بوده است.

جداول نشان دهنده آمار سه ماهه اول در سال 1393 می باشند:

 

گزارش به روایت تصویر

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .