آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  مراسم  هفتم مهرماه 93                     دوشنبه (93/7/7)

 

 

شرح خبر :  روز ملی ایمنی و آتش نشانی بر فرشتگان همیشه بیدار نجاتگر گرامی باد .

 

در ساعت 10 صبح مورخه 93/7/7 مراسمی با حضور جناب آقای امینی زاده شهردار محترم بندرعباس، جناب آقای پویافر فرماندار محترم بندرعباس ، جناب آقای دالمن مدیرکل محترم دفتر امورشهری استانداری هرمزگان ، اعضای شورای شهر ، مسئولین شهرداری و جمعی از پرسنل سازمان آتش نشانی در سالن فردوسی شهرداری برگزار گردید .

در این مراسم پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی ، پخش فیلم حوادث حریق و امداد و نجات در یک سال گذشته نشان داده شد .

در این مراسم جناب آقای شهردار و پس از آن مدیرعامل سازمان آتش نشانی به عنوان میزبانان مراسم سخنرانی نمودند . مدیرعامل سازمان از همکاری های شهرداری تشکر و دغدغه های سازمان و پرسنل را عنوان نمود  .

پس از آن جناب آقای پویافر فرماندار محترم به بیان سخنرانی پرداخت و تعامل را در حل مشکلات موثر دانست .

سپس آقای پرویز سالاری ریاست محترم شورای شهر به ایراد  سخنرانی پرداخت.

 

در نهایت جناب آقای دالمن مدیرکل دفتر امورشهری استانداری سخنرانی نمودند و از تلاش های شبانه روزی سازمان آتش نشانی در بازدید جامعی از آتش نشانی های 37 شهر استان در کمتر از 10 روز کاری تقدیر و تشکر نمودند و ابراز داشتند با ارائه این گزارشات استانداری به نقاط قوت و ضعف استان در زمینه آتش نشانی دست یافت .

 

در پایان مراسم از سازمان ها و نهادهای همکاری کننده در حوزه های آموزش، پیشگیری، اداری مالی و عملیات تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین آتش نشانان برتر مناطق سه گانه، آتش نشانان برتر در حیطه آمادگی جسمانی،فارغ التحصیلان دانشگاهی آتش نشان در رشته تحصیلی آتش نشانی و همچنین تمامی آتش نشانان بازنشسته در یک سال گذشته مورد تقدیر قرار گرفتند.

 در پایان آقای جمعه ترکمانی به عنوان شهروند فداکار از شهرستان کوهستک به دلیل اطفاء حریق توسط  خود و پسرانش در طی مدت 4 سال، به صورت داوطلبانه و بدون هیچ گونه چشمداشتی و همچنین خانم ستایش فضلی پور به عنوان شهروند نمونه در تیم رباتیک سازمان آتش نشانی و کسب مقام سوم بین لمللی به دلیل ساخت ربات آتش نشان مورد تقدیر مسئولین قرار گرفتند .

در پایان مراسم پکیج اهدایی سازمان آتش نشانی به مدعوین محترم داده شد .

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .