آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

 

  گرامیداشت روز ملی آتش نشانی        سه شنبه  94/7/7
 

                     

 

شرح خبر : به مناسبت 7 مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس برنامه های متعددی در دستورکار خود قرار داد .
1- اجرای مراسم زنگ ایمنی
2- برگزاری سمینار ایمنی در ساختمان ها
3- اجرای مراسم پذیرایی از پرسنل و خانواده های محترم

1- اجرای مراسم زنگ ایمنی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در مورخه 94/7/7 که روز ملی ایمنی و آتش نشانی نامگذاری شده مطابق سال های گذشته مراسمی با حضور مسئولین محترم شهرداری و آموزش و پروش و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس و تعدادی از پرسنل این سازمان در مدرسه نمونه جامعه الصادق برگزار شد که پس از خوش آمد گویی جناب آقای قویدل، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1؛ آقای دانش مدیرعامل سازمان آتش نشانی مواردی در رابطه با نحوه کار سازمان ایراد فرمودند در پایان نیز عملیات اطفاء حریق توسط دانش آموزان که دوره آموزشی را فرا گرفته بودند انجام گردید و در پایان با رژه خودرو آتش نشانی مراسم پایان یافت و دوره آموزشی مدارس رسماً آغاز گردید .

2- برگزاری سمینار ایمنی در ساختمان ها
با توجه به وقوع حوادث اخیر در بندرعباس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس تصمیم به برگزاری سمیناری تحت عنوان ایمنی درساختمان ها نمودند.
این سمینار از ساعت 8 صبح در هتل هرمز با ثبت نام از مدعوین شروع شد . پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی آتش پاد دوم فرجام دانش رئیس همایش مقدمه ای از اهداف و موضوع همایش سخنانی ایراد نمود .
و پس از پخش کلیپ حوادث یک سال گذشته سازمان در رابطه با ساختمان های بلندمرتبه سخنرانی شهردار بندرعباس به عنوان ریاست ستاد بحران شهر بندرعباس، فرماندار محترم جناب آقای پویافر به عنوان ریاست ستاد بحران شهرستان بندرعباس و سپس جناب آقای دکتر دالمن سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان به ایراد سخنرانی پرداختند و نمایی کلی از وضعیت استان و شهر بندرعباس برنامه هایی که جهت بهبود شرایط در پیش است را به سمع و نظر حاضرین رسانیدند .




استاد اول آقای دکتر طهماسبی با محوریت مورد بحث مقاومت ساختمان ها در مقابل حریق و راههای دسترسی به ساختمان ها ایراد سخنرانی نمود . پس از صرف میان وعده استاد دوم جناب آقای یاوری در مورد مهندسی حریق در ساختمان های بلندمرتبه سخنرانی خود را به انجام رسانید و پس از اجرای نماز و میان وعده سخنران سوم با موضوع ایمنی برق در ساختمان ها به ایراد سخنرانی پرداخت .
در پایان از خانواده زنده یاد محمدسالار حسینی از کارکنان هتل و آتش نشان فداکار برکت جوذری که در حادثه حریق هتل هرمز جان خود را از دست دادند، به رسم یادبود لوح تقدیری داده شد.


3- جشن گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی با حضور پرسنل و خانواده های آنان
مجلس جشن مفرحی با حضور اعضای هیات مدیره ، شهردار و پرسنل حاضر و بازنشسته و خانواده های ایشان در تالار شهید آوینی برگزار گردید اجرای سرود آتش نشان توسط خواننده استانی رضا نصیری ، اجرای نمایش طنز گروه کیمیا ، و گروه موسیقی پورکرم شبی به یادماندنی را در خاطر نهاد .
 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .