آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

  عبدالمهدی حسین پور نفر برتر مسابقات حفظ کدهای بی سیم شد

 
 

 

شرح خبر :

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس یک دوره مسابقات حفظ کدهای بیسیم در بین پرسنل عملیاتی این سازمان با هدف سرعت عمل و تمرکز در بخش عملیات برگزار شد که جایزه نفر برتر یک سکه بهار آزادی می باشد.
این مسابقات در سه مرحله صورت پذیرفت و در هرمرحله در مدت 3 دقیقه می بایست آتش نشانان از بین 200 کد عملیاتی با توجه به سرعت عمل خود، به تعداد سوالات پرسیده شده؛ پاسخ می دادند. سرعت عمل و عدم مکث در پاسخگویی از مهمترین عوامل کسب امتیاز بود.
در مرحله اول این دوره از مسابقات شرح کد پرسیده می شد و آتش نشان می بایست کد را اعلام می نمود، در مرحله دوم بالعکس و در مرحله آخر هردومدل سوال در این مدت 3 دقیقه پرسیده می شد.
با توجه به سقف امتیاز 150 در مرحله اول تعداد نفراتی که توانستند از این مرحله عبور کنند67 نفر؛ و همچنین سقف امتیاز 240 در مرحله دوم، تعداد نفراتی که این مرحله را نیز پشت سر گذاشتند تنها تعداد 5 نفر بوده که از این میان با توجه به سرعت عمل تنها یک نفر از آتش نشانان به نام عبدالمهدی حسین پور از ایستگاه شماره 1 سازمان، با کسب امتیاز 280 به عنوان نفر برتر انتخاب شد که جایزه آن طی مراسمی به ایشان اهدا خواهد شد.
لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات که با داوری آقای ابراهیم شعبانی(حراست سازمان)، فهیمه نوابی(مدیر امور اداری) و زهرا علی نژاد(مسئول روابط عمومی) برگزار شد؛ هر سوال صحیح 5 امتیاز مثبت و هر سوال غلط 10 امتیاز منفی را در بر داشت. برگزاری این مسابقات حدود 1 ماه به طول انجامید.

جدول امتیاز نفرات برتر به شرح ذیل می باشد:.
 

ردیف

نام و نام خانوادگی

نمره کسب شده

1

عبدالمهدی حسین پور

280

2

غلامحسین اعتمادی

270

3

فرخ عامری

240

4

فرزین پوربند

230

4

حمزه غلباش

230

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .