آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

  همایش امنیت در شبکه و فضای مجازی     سه شنبه  95/5/12

 
 

 

شرح خبر :
بدنبال برگزاری اولین همایش امنیت در شبکه و فضای مجازی که روز سه شنبه 95/5/12 در بندرعباس برگزار شد ، سه تن از کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در آن شرکت نمودند .

مجید شکاری مسئول واحد کامپیوتر سازمان آتش نشانی در این باره گفت :

امروزه که فن آورهای نوین بخش بزرگی از زندگی اجتماعی و شخصی مردم را در بر گرفته ، عدم اطلاع از تهدیدهایی که در این زمینه وجود دارد می تواند آسیب های جبران ناپذیری در پی داشته باشد .

وی افزود : سازمان آتش نشانی  همچون گذشته از سازمانهای پیشرو شهرداری بندرعباس در زمینه های گوناگون از جمله فن آوری اطلاعات بوده است . شکاری هدف از شرکت در کارگاههای آموزشی این همایش را آشنایی با مشکلات امنیتی شبکه های کامپیوتری و فضای مجازی عنوان نمود .

مسئول واحد کامپیوتر سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه بیش از 10 سال از عمر وب سایت این سازمان می گذرد ، ادامه داد : در طول این مدت حتی یک روز هم این پایگاه اینترنتی غیر فعال نبوده و همواره تلاش شده به روز باشد .

شکاری خاطر نشان ساخت سازمان آتش نشانی بندرعباس همواره به اصل آموزش و پیشگیری پایبند بوده و از ابتدای فراگیر شدن شبکه های اجتماعی در بین مردم ، با راه اندازی کانالها و صفحات در این رسانه ها ، بستری جهت ارائه مطالب آموزشی و اطلاع رسانی هشدارهای لازم به شهروندان فراهم نماید . از اینرو توجه به مسائل امنیتی در فضای مجازی دغدغه همیشگی سازمان بوده و تلاش می شود با شرکت در دوره های آموزشی و بکارگیری توصیه های ارائه شده ، فضای امن تری را در حیطه کاری سازمان فراهم نماید .

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .