آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  همایش آتش نشانی و مدیریت ایمنی شهری

    سه شنبه  96/7/11

 

 

 

همایش آتش نشانی و مدیریت ایمنی شهری در سالن شهرک گاز برگزار شد .

فرجام دانش رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو به واحد روابط عمومی اعلام کرد :

در سال 1395 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس توانست به عنوان اولین شهر در کشور ، دستورالعمل ایمنی شهر را به شورای اسلامی شهر بندرعباس ارائه کرده و تصویب شود .

وی ادامه داد : بر این اساس برنامه ریزی ها در جهت برگزاری یک همایش علمی  با هدف آشنایی مسئولین ، دانشجویان و شهروندان با خطرات تهدید کننده بافت شهری و ضرورت اجرایی کردن دستورالعمل ایمنی ، صورت گرفت .

دانش با بیان اینکه بدلیل قرار گرفتن هفتم مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت ، برگزاری همایش به بعد از عاشورا موکول شد ، افزود : از دو استاد برجسته کشور برای ارائه مطلب در این همایش بهره گرفته شد .

وی ادامه داد : آقای دکتر مجید عبدالهی مولف کتاب مدیریت بحران در نواحی شهری و مدير كل دفتر برنامه ريزي و مديريت توسعه شهري ، دبير كار گروه بيمه ، بازسازي ، اتش نشاني و مواد خطر ناك سازمان مديريت بحران كشور به عنوان اولین سخنران همایش مطالب مفیدی پیرامون خطراتی که شهرها را تهدید می کنند عنوان کرد .

دانش افزود : دکتر نهال طهماسبی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه نیز به عنوان دومین سخنران همایش با موضوع  تعهد در مدیریت شهری به ایراد سخن پرداخت و اینکه ضرورت دارد جهت پیشگیری و مقابله با بحران ها ادارت و نهادهای مختلف در کنار هم به صورت هماهنگ ، همکاری کنند .

 

گفتنی است این همایش با استقبال بی نظیر از سوی ادارات ، نهادها ، دانشجویان رشته های ایمنی و آتش نشانی و غیره روبرو شد به گونه ای که عده ای از حاضرین در سالن به صورت ایستاده برنامه های همایش را دنبال کردند .

 

شایان ذکر است این همایش با حمایت شرکت سراب خانه آتش به مدیریت آقای فرحانی برگزار شد .

 

در خاتمه همایش به افراد برگزیده در بین ادارات همکاری کننده با سازمان آتش نشانی و نیز کسانی که بیشترین سهم در بالا بردن سطح ایمنی ساختمان ها و پروزه های شهری و صنعتی داشته اند لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اعطاء شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .