آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  افتتاح پروژه های عمرانی   سه شنبه  96/7/11

 

 

 

به مناسبت فرا رسیدن روز ایمنی و آتش نشانی ، سه پروژه عمرانی سازمان آتش نشانی بندرعباس با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولان استانداری و شهرداری به بهره برداری رسید  .
 

آتش پاد دوم فرجام دانش رئیس سازمان آتش نشانی بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی ، اعلام کرد :

طرح بازسازی ایستگاه های شماره یک ، دو و همچنین باشگاه TRX از حدود دو ماه پیش آغاز شد .

با هدف ایجاد فضای مناسب در زمان استراحت آتش نشانان در این ایستگاه ها ، یک بازنگری کلی در بخش های خوابگاه ، سالن نشیمن و سالن غذاخوری صورت گرفت تا محیطی مدرن و آرام ساخته شود .

وی افزود : در خوابگاه برای هر آتش نشان یک پارتیشن جداگانه مجهز به تختخواب و کمد با دیواره احداث شده تا در زمان استراحت محیط خصوصی در اختیار داشته باشد .

دانش ادامه داد :

در سالن غذاخوری یک آشپزخانه با امکانات جدید راه اندازی شده و برای اوقات فراغت در سالن نشیمن میز بیلیارد ، فوتبال دستی و کنسول بازی رایانه ای نیز در نظر گرفته شده است   .

در ارتباط با افتتاح سالن جدید TRX وی با اعلام اینکه باشگاه TRX سازمان آتش نشانی بندرعباس در سال 1395 به بهره برداری رسید ، افزود : با توجه به استقبال زیاد ، طرح توسعه آن از اواسط مرداد ماه 1396 در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد : این باشگاه در مدرسه غواصی آتش نشان قرار دارد و بعد از توسعه مساحت سالن از 70 به 200 متر مربع افزایش یافته است .و هم اکنون گنجایش تمرین 50 نفر دارد .

 

گفتنی است وسایل تمرین TRX در اکثر ایستگاههای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس برای تمرین آتش نشانان نصب شده است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .