آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

  نشست صمیمانه با شهردار   دوشنبه  96/7/17

 

 

 

شهردار بندرعباس در نشستی صمیمانه با آتش نشانان دیدار و گفتگو کرد .
 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس :

عباس امینی زاده شهردار بندرعباس در سالن فرودسی شهرداری ، با جمعی از آتش نشانان دیدار و گفتگو کرد  .

در این نشست ابتدا آتش پاد دوم فرجام دانش رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با ارائه گزارش عملکرد سازمان در شش ماهه نخست سال 1396 از افزایش 5 درصدی آتش سوزی و حوادث خبر داد .

وی با اشاره به عملکرد واحد آموزش ، بیان کرد : دانش آموزان هنرستان علوم دریایی که مدت یک هفته در مرکز آموزش آتش نشانی و بندرعباس دوره مقدماتی آتش نشانی را فرا گرفته اند در مسابقات کشوری در رشته آتش نشانی توانستند مقام نخست را از آن خود کنند .

دانش ضمن اعلام بازسازی دو ایستگاه آتش نشانی از افتتاح سالن جدید TRX خبر داد و بیان داشت : با توجه به توسعه شهر ، برای رسیدن به استاندارد به احداث 2 ایستگاه دیگر نیاز هست .

در ادامه نشست ، امینی زاده در شروع سخنان خود با یادآوری روز ایمنی و آتش نشانی و گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان ، از زحمات کارکنان و مدیریت آتش نشانی بندرعباس قدردانی کرد .

وی افزود : جهت بهبود و ارتقاء سطح خدمات رسانی یه شهروندان بایستی به دو مقوله پیشگیری و توانمندسازی آتش نشانی توجه ویژه شود که برنامه ریزهایی صورت گرفته است ، چرا که قویتر شدن آتش نشانی یعنی قویتر شدن شهر .

امینی زاده خاطرنشان ساخت سازمان آتش نشانی از بهترین سازمانهای شهرداری بندرعباس به شمار می رود و با توجه به شرایط سخت کار آتش نشانان و در جهت کم کردن دغدغه معیشتی آنان در طول تصدی وی در شهرداری ، آتش نشانی اولین سازمان دریافت کننده حقوق ماهیانه در کل شهرداری بندرعباس و سازمانهای وابسته بوده است .

شهردار بندرعباس افزود :  دو سال گذشته در جهت رفع نیاز مسکن آتش نشانان اقداماتی شده است تا مشکلات این حوزه حل شود .

وی ضمن اعلام اینکه افزایش دانایی در سیستم آتش نشانی باعث قویتر شدن تک تک آتش نشانان می شود ، بیان داشت : این نوید را می دهم که به هر آتش نشان که وارد دانشگاه شود در مقاطع مختلف و مرتبط با شغل آتش نشانی ، پاداش ویژه در جهت رفع نیازهای آموزشی اعطاء شود .

امینی زاده از طرح های رفاهی در دست اجرا خبر داد که تاسیس درمانگاه و ساخت مرکز فرهنگی ویژه کارکنان شهرداری از آن جمله است که مطالعات آن انجام شده ، زمینها مشخص شده انشاء الله به صورت مشارکتی بزودی کار احداث شروع می شود و ظرف دو سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .

گفتنی است در پایان این نشست شهردار بندرعباس در جمع آتش نشانان عکس یادگاری گرفت .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .