آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

  تصادف درجاده تازیان      شنبه  96/8/20

 

ساعت اعلام حادثه :  22:33 

 


 

یک کشته و دو زخمی در حادثه رانندگی جاده تازیان بود .

حسن امینی زاده ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی اعلام کرد : سه دستگاه خودرو پژو که در مسیر بندرعباس ـــ تازیان در حرکت بودند دچار سانحه شدند.

امینی زاده با اعلام اینکه این سه خودرو سواری در جاده تازیان به شدت با یکدیگر برخورد کرده‌اند ، افزود: این حادثه یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت .

وی ادامه داد: پس از اعلام این خبر به ستاد فرماندهی 125 ، اکیپ امدادی آتش نشانان از ایستگاه شماره 1 و 10 به محل اعزام شدند.

امینی‌زاده تصریح کرد: با تلاش آتش نشان تازیان که زودتر به محل رسیده بودند ، یکی از مصدومان و نیز فرد جان باخته رهاسازی شده و به عوامل اورژانس تحویل شده بود. با رسیدن نیروهای امدادی بندرعباس عملیات نجات مصدوم دوم انجام شد و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی هم میهنان گفت: از شهروندان گرامی خواهشمندیم در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه برانند تا شاهد وقوع چنین سوانح دلخراشی نباشیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .