آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

  دوره چهل و پنج بازی مقابله با بحران

 

یکشنبه  97/08/13

 


به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی،به نقل از علی تیموری، مسئول آموزش این سازمان ، اذعان داشت: در مرکز آموزش سازمان آتش نشانى واقع در شهرک پیامبر اعظم(ص)، چهل و پنجمین دوره بازی مقابله با بحران برگزار شد.
 

این دوره با حضور 36 نفر از دانش آموزان دبیرستان پسرانه متوسطه اول شهید عراقی زاده انجام پذیرفت و دانش آموزان مهارتهای لازم درخصوص مقابله با حوادث درزمان قبل و بعد از بحران را فرا گرفتند.

تیموری در پایان اضافه نمود: هدف ازبرگزاری این کارگاه آشنایی افراد با حوادث و راههای پیشگیری آن در زمان بحران میباشد. از نمونه بازیهای این کارگاه می توان به آموزش گره زدن در مواقع خطر، ساخت ظروف کاغذی در زمان بحران، عبور از دود در هنگام دودگرفتگی ،حمل مصدوم، بازی با کارت ها، نجات مصدوم از زیر آوار با ابزارهایی شامل جک ماشین و ... اشاره نمود.

 گفتنی است در این دوره از بازیها، از اداره آب و فاضلاب استان (بحران کمبود آب) و سازمان پسماند شهرداری بندرعباس نیز حضور فعالی را شاهد بوده و بحران های مربوط به حوزه خود را به دانش آموزان آموزش دادند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .