آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

  دوره پنجاه و چهارم بازی مقابله با بحران

 

پنج شنبه  97/11/4

 

محله خواجه عطا

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی،به نقل از علی تیموری، مسئول آموزش این سازمان ، اذعان داشت: پنجاه و چهارمین دوره بازی مقابله با بحران، این بار به درخواست پایگاه فرهنگی اجتماعی مسجد سیدالشهدای واقع در محله خواجه عطا در مکان بلوار ساحلی، انتهای خیابان فلسطین، جنب مدرسه غواصی آتش نشان هرمزگان برگزار شد .

این دوره با حضور حدود 60 از کودکان و نوجوانان این محله انجام پذیرفت که مهارتهای لازم درخصوص مقابله با حوادث درزمان قبل و بعد از بحران را فرا گرفتند .

تیموری در پایان اضافه نمود: هدف ازبرگزاری این کارگاه آشنایی افراد با حوادث و راههای پیشگیری آن در زمان بحران میباشد. از نمونه بازیهای این کارگاه می توان به آموزش گره زدن در مواقع خطر، ساخت ظروف کاغذی در زمان بحران، عبور از دود در هنگام دودگرفتگی ،حمل مصدوم، بازی با کارت ها، نجات مصدوم از زیر آوار با ابزارهایی شامل جک ماشین و اطفای حریق و بحران آب که توسط بخش آموزش اداره آب انجام شد و... اشاره نمود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .