آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 نجات 8 نفر در دو حادثه دریایی

 

سه شنبه 97/11/23

ساعت اعلام: 04:17

 

 

آتش نشانان بندرعباس در دو حادثه همزمان دریایی جان 8 شهروند را نجات دادند .


 

حسن امینی ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد خبر این سازمان اعلام کرد : گزارش خبر برخورد یدک کش با ساحل سنگی در ساعت 04:17 در بلوار طالقانی، روبروی بازار مرجان به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد و اکیپ امدادی آتش نشانان بلافاصله ازایستگاه های شماره 1 و 3 و 5 و 6 به محل حادثه اعزام شدند.


 وی در ادامه افزود: در این حادثه که به علت شرایط جوی آب و هوا و همچنین توجه نکردن به هشدارهای هواشناسی و اداره بنادر و دریانوردی صورت پذیرفته بود، دو سرنشین از تبعه هندی در شناور محبوس شده بودند که با تلاش آتش نشانان با استفاده از بالابر ، طناب و هارنس یک نفر به بیرون از یدک کش انتقال داده شدند. نجات نفر دوم نیز با ورود به یدک کش صورت پذیرفت .

 در همین حین گزارش حادثه ای دیگر از غرق شدن لندیگراف در درب ورودی حوضچه محله پشت شهر در ساعت 04:33 بامداد به سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس اطلاع داده می شود.

 در این حادثه ، آتش نشانان ایستگاه شماره 8 به محل اعزام شدند و لندیگرافی که در حال غرق شدن بود و 6 نفر خود را به بالای لندیگراف رسانده بودند ، توسط آتش نشانان با استفاده از طناب و نردبان نجات داده شدند.

به علت همزمانی هر دو حادثه ، عکسی از این عملیات در دسترس نمی باشد.


 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .