آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

  کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک
 

 

9 اسفندماه 97

 

نخستین نشست تخصصی هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان‌های آتش‌نشانی کلان‌شهرهای کشور به منظور یکسان‌سازی تبلیغات محیطی در خصوص چهارشنبه آخر سال در قالب کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در سازمان آتش‌نشانی تهران در بهمن ماه 97 برگزار شد.

به گزارش واحد خبر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس؛ ، در نشست مدیران روابط عمومی آتش نشانی کلان شهرها که با حضور مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد، طرح های تبلیغاتی چهارشنبه آخر سال مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست که مدیران روابط عمومی سازمان آتش نشانی کلان شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز، قم، یزد، کرج، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، بندرعباس، رشت، کرمان، همدان، اراک، زاهدان و تهران و نماینده ای از مجمع کلان شهرهای کشور حضور داشتند، بر همکاری و اهتمام لازم برای انجام تبلیغات متحدالشکل و یکدست در رابطه با کمپین "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" به منظور کاهش آسیب های جانی تاکید شد.

در ادامه این نشست با بررسی طرح های گرافیکی تدوین شده، طرحی با نام «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» ویرایش و در نهایت به تصویب اعضا رسید تا در سال جاری، کمپینی تحت همین عنوان با همکاری تمامی استان های کشور به آموزش های شهروندی در جهت مقابله با آسیب های احتمالی سه شنبه پایانی سال بپردازد.


امید آنکه ایجاد این کمپین با نام " نه به چهارشنبه سوری خطرناک " و اجرای این شعار توسط مردم در اکثر نقاط کشور شاهد به ثمر نشستن تلاش هایمان برای کاهش آمار حوادث بودیم و امسال هم قصد داریم با کمک مردم و تبلیغات گسترده در این کمپین، برای ایمنی حداکثری خانواده‌ها و فرزندانشان تلاش کنیم تا در جهت ایمنی شهروندان قدمی موثر باشد.

 

در شروع این کار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس جهت تعامل و یکصدایی با آتش نشانی های کل استان فایل و فیلم های آموزشی در این خصوص را ارسال نمود .

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .