آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

  برگزاری دوره های آموزش آتش نشان داوطلب در سال 98

 

 

تاریخ انتشار: شنبه 98/05/12

 

چهار دوره آموزش آتش نشان  داوطلب در حال برگزاری است .

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با علی تیموری، رییس آموزش این سازمان، نظر به استقبال شهروندان در برگزاری دوره های آموزش آتش نشان داوطلب، واحد آموزش سازمان ‌آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس، در تیرماه 98 ، دو دوره آموزش آتش نشان داوطلب و هر بار به مدت یک هفته را برگزار نمود .

تیموری ، در این خصوص عنوان نمود: نظر به استقبال بی نظیر شهروندان در رابطه با آموزش آتش نشان داوطلب ، در برهه زمانی مشخص تعداد ۴ گروه آتش نشان داوطلب و طی چهار دوره برگزار می نماییم که در تیرماه 98 دو دوره  آن برگزار شد و در پایان با برگزاری امتحانات کتبی و عملی به پایان رسید. همچنین دو دوره در مردادماه در حال برگزاری می باشد .

وی افزود: ثبت نام این دوره ها که در خرداد ماه به اطلاع شهروندان رسیده بود؛ پس از برگزاری طی مدت یک هفته؛ هرروز به مدت 5 الی 6 ساعت و بصورت رایگان ویژه بانوان و آقایان انجام صورت گرفته است.

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .