آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

  کمبودهای سازمان آتش نشانی در اولویت کار شهرداری قرار گیرد

 

یکشنبه  98/07/07

 

کمبودهای سازمان آتش نشانی در اولویت کار شهرداری قرار گیرد/ سرمایه گذاری در حوزه آموزش ونقش ایمنی و پیشگیری به شهروندان از اولویت های سازمان آتش نشانی می باشد

فاطمه جراره، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به لحاظ جایگاه ویژه ای که آتش نشانی برای آرامش و سلامت شهروندان دارد، می بایست کمبودهای این سازمان در اولویت کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس-،" فاطمه جراره" در مراسم بزرگداشت روز آتش نشان با تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشان بیان کرد: هفتم مهر ماه بهانه ای است که از تلاش ها و خدمات آتش نشانان فداکار یادی کنیم و همچنین یاد آتش نشان شهید برکت جوزری را گرامی می داریم که جان خود را برای کمک رسانی به شهروندان فدا کردند.

جراره گفت: شهر بندرعباس جزء اولین شهرهایی است که ایمنی شهر در آن مد نظر قرار گرفته و دستورالعمل و بخشنامه ای مبنی بر آن مصوب شده است که درحال اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بحث ایمنی از اولویت های شورای شهر می باشد و همه مواردی که در بحث ایمنی به شورا مراجعه شده، با توجه به اینکه مشکلات مالی در سراسر کشور و شهر وجود دارد، اما موضوع فراهم نمودن تجهیزات آتش نشانی در اولویت کار شورا قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه اظهار داشت: سرمایه گذاری در حوزه آموزش و فرهنگ سازی ونقش ایمنی و پیشگیری به شهروندان از اولویت های سازمان آتش نشانی می باشد چرا که فرهنگ سازی و آموزش شهروندان می تواند به ما کمک کند که حوادث کمتری در شهر شاهد باشیم.

جراره گفت: شهروندان باید آگاهی داشته باشند که اگر حادثه ای رخ داد چه عکس العملی از خود نشان دهند و ما باید با آموزش و فرهنگ سازی به دنبال این باشیم که هر شهروند یک آتش نشان محسوب شود تا خدای ناکرده در زمان ایجاد حادثه، شاهد کاهش خسارات و مشکلات باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان گفت: از فرزندان و همسران آتش نشانان که قشر فداکار و شجاع جامعه می باشند که با فراهم کردن محیط و شرایط برای این آتش نشانان استرس و سختی کار آنها کاهش می یابد نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .