آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

  لزوم استفاده از پوشش بیمه ای در شهرها و روستاهای سطح شهرستان بندرعباس

 

یکشنبه  98/07/07

 

فرماندار بندرعباس گفت: لازم است قبل از وقوع هر حادثه ای پیشگیری های لازم را انجام دهید.


به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس؛ عزیزاله کناری ، فرماندار بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی اظهار داشت: لازم است قبل از وقوع هر حادثه ای پیشگیری های لازم را انجام دهید تا حوادث به حداقل برسد و هنگام وقوع حوادث به مشکل خاصی بر نخوریم.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه شهر بندرعباس جز اولین کلان شهر های دریایی است باید در بعد دریا و خشکی تلاش های بیشتری از سوی مجموعه آتش نشانی و دستگاههای ذی ربط صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: رعایت اصول و ضوابط کلیه ساخت و سازها و کارگاهها و همراهی و همکاری مردم در رعایت مسائل ایمنی در منازل می تواند کمک بزرگی برای پیشگیری از حوادث باشد.

فرماندار بندرعباس گفت: شوراهای اسلامی و شهرداری های سطح شهرستان اطلاع رسانی کنند تا خانواده ها از مزایای پوشش بیمه ای باخبر شوند و در جبران خسارت ها تاثیر گذار باشد.

عزیزاله کناری در پایان بیان کرد: نگهداری و حفظ تجهیزات آتش نشانی یک ضرورت است و باعث می گردد هنگام وقوع حادثه کارها به نحو مطلوب تری پیش برود.
 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .