آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 حادثه برخورد

 

 

پنج شنبه   98/10/19
 

 

ساعت اعلام: 12:54

 

 

حادثه برخورد پژو پارس با کامیون دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت
 

 

حسن امینی ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد خبر این سازمان اعلام کرد : طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس ، گزارشی مبنی بر حادثه برخورد یک خودرو پژو پارس با کامیون در محور میناب-بندرعباس ، نرسیده به پل شور؛ در ساعت 12 و 54 دقیقه روز پنج شنبه اطلاع داده شد.



امینی در ادامه گفت: این خودرو که از سمت روستای دهنو به سمت بندرعباس با سرعت زیاد در حال حرکت بود که با کامیون در حال حرکت بر روی پل برخورد نمود .


بر این اساس اکیپ امدادی آتش نشانان از ایستگاه شماره سه و 9 به محل اعزام شدند و عملیات نجات و رهاسازی سرنشینان خودرو را آغاز نمودند.
 


امینی در پایان گفت: متاسفانه در این حادثه دو سرنشین خودرو جان خود را در دم از دست دادند و دو سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند که پس از رسیدن آتش نشانان عملیات رهاسازی هر چهار سرنشین صورت گرفت و مصدومین تحویل عوامل اورژانس و فوت شدگان تحویل عوامل انتظامی گردید.

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .