آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

  حریق نمایشگاه خودرو

 

 

شنبه     99/01/02
 

 

ساعت اعلام: 09:14

 

 

 

  نمایشگاه خودرو طعمه حریق شد .

 


حسن امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد خبر این سازمان اعلام کرد : طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس ، گزارش حریق یک دستگاه‌خودرو هیوندا و چند خودرو دیگر در نمایشگاه خودرو، در ساعت 09:14 اطلاع داده شد.

امینی اظهار داشت: علت این حریق توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.


وی در ادامه گفت: پس از اعلام ، بلافاصله تیم های عملیاتی آتش نشانان از ایستگاه شماره سه به محل حریق رسیدند و حریق را اطفا و مهار نمودند.

عملیات در ساعت 09:36 پایان یافت.

 

 

تکمیلی: علت آتش سوزی اتصالی برق از خودرو سانتافه بوده. در این حریق سه خودرو(سانتافه، تویوتا النترا، هایوندا) دچار آسیب جدی شده و مابقی خودروها، در اثر برخورد اشیاء یا مصالحی که از سقف ریخته شده دچار خش شده بودند. تکمیلی: علت آتش سوزی اتصالی برق از خودرو سانتافه بوده. در این حریق سه خودرو(سانتافه، تویوتا النترا، هایوندا) دچار آسیب جدی شده و مابقی خودروها، در اثر برخورد اشیاء یا مصالحی که از سقف ریخته شده دچار خش شده بودند.

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .