آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

  حریق کامیون حامل سوخت

 

 

چهارشنبه     99/02/31
 

 

ساعت اعلام: 00:39

 

 

 

واژگونی کامیون و حریق آن یک کشته بر جای گذاشت .




سر آتش یار حسن امینی زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی اعلام کرد: ساعت 39 دقیقه بامداد طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس، گزارش حریق کامیونی در محور بندرعباس-حاجی آباد، دوراهی سیاهو اطلاع داده شد.

امینی اظهار داشت: یک دستگاه کامیون حامل سوخت گازوئیل که از بندرعباس به سمت حاجی آباد در حال حرکت بوده، پس از واژگونی دچار حریق می گردد .

وی در ادامه گفت: بر اساس اعلام این حادثه، بلافاصله تیم های عملیاتی آتش نشانان از ایستگاه های شماره 2 و 3 آتش نشانی بندرعباس به محل اعزام شدند. که با توجه به بُعد مسافت در ساعت 01:28 به محل رسیدند.

با تلاش های تیم آتش نشانی بندرعباس و همچنین آتش نشانی روستای رضوان، آتش نشانی گهره و هلال احمر این حریق اطفا و مهار شد اما متاسفانه راننده که به بیرون از کامیون پرت شده بود و همچنین دچار سوختگی شده بود، قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی جان خود را از دست داد .

علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است .

گفتتی است این عملیات در ساعت 02 و 39 دقیقه بامداد پایان یافت.

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .