آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 حریق دو تانکر حامل سوخت مواد نفتی و یک مجروح

 

 

دوشنبه     99/04/16

 

 

برخورد دو دستگاه تانکر حامل سوخت مواد نفتی منجر به آتش سوزی شد./مسیری جهت عبور و مرور در محور بندرعباس-بندرخمیر جایگزین شد

 

 

حسن امینی زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی این سازمان از تصادف دو دستگاه تانکر حامل سوخت مواد نفتی با یکدیگر در محور بندرعباس- بندرخمیر خبر داد.

وی اظهار داشت: مرکز 125 آتش نشانی در ساعت 18:15 امروز از وقوع این حادثه مطلع شده و بلافاصله با همکاری تیم عملیاتی آتش نشانان منطقه ویژه اقتصادی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، آتش نشانی های کشتی سازی، فولاد، بندرشهید رجایی عملیات اطفای حریق آغاز شد.

همچنین آتش نشانان از ایستگاه شماره 2 بندرعباس نیز به محل اعزام شدند.

وی اضافه نمود: راننده یکی از تانکرها که مصدوم شده بود توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.

امینی زاده ادامه داد: بر اثر این برخورد حریق گسترده ای صورت گرفت که اطفای آن ۲ ساعت با تلاش آتش نشانان مجموعه های ذکر شده به طول انجامید و به طور کامل اطفا صورت پذیرفت.

گفتنی است در این حادثه محور بندرعباس- بندرخمیر به طور کامل بسته شده بود که سریعاً با تلاش ماموران راهور و پلیس راه، مسیر دیگری تا پایان عملیات اطفا و تخلیه سوخت جایگزین شد.

هم اکنون آتش نشانان به صورت کاملاً آماده تا پایان عملیات تخلیه سوخت در محل حضور دارند.

علت سانحه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .