آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

تصادف چهار خودرو 

  یکشنبه    99/11/12

 

     ساعت اعلام :    16:04

برخورد دو دستگاه خودرو سواری حامل سوخت قاچاق با دو خودرو دیگر در جاده میناب منجر به آتش سوزی شد....

🔶 حسن امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد خبر این سازمان اعلام کرد : ساعت 16:04 شهروندی طی تماس با مرکز ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس ، از برخورد چهار دستگاه خودرو در جاده بندرعباس به میناب خبر می دهد.

 وی افزود: دو‌دستگاه خودرو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق با سرعت زیاد در جاده بندرعباس به میناب درحال حرکت بودند که نرسیده به چاه فعله در حین سبقت با دو دستگاه پراید برخورد میکنند که پس از منحرف شدن از جاده هر دو خودرو حامل سوخت قاچاق و همچنین یکی از خودروهای پراید دچار آتش سوزی می شود. خودرو پراید دیگر پس از منحرف شدن از مسیر در شانه خاکی جاده متوقف می شود .
امینی زاده با بیان اینکه تیم آتش نشان از ایستگاه شماره ۳ عملیات خاموش کردن آتش را بر عهده داشتند افزود: راننده یکی از خودروهای پراید بر اثر این سانحه مصدوم می شود که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .