آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

.

 

 

 

 واکسیناسیون آتش نشانان بندرعباس

 

 سه شنبه 1400/06/16


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از آغاز واکسیناسیون آتش نشانان بندرعباس خبر داد...


 🔶 علیرضا بهمن نژاد ، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اظهار داشت: اتش نشانان به واسطه نوع شغل خود از گروه خطرناک که بیشتر در معرض این ویروس قرار دارند محسوب که این امر ضرورت واکسینه کردن این عزیزان را دوچندان نموده بود .
 
 وی در ادامه افزود: آتش نشانان به واسطه نوع شغل خود مجبور به زندگی گروهی در ایستگاههای عملیاتی و حضور در حوادث، اطفاء حریق و امداد رسانی به شهروندان در موارد متعدد و عدم امکان دورکاری از عواملی هستند که امکان ابتلای آن ها به ویروس کرونا را افزایش می دهد.  

 وی در ادامه اظهار داشت: از امروز واکسیناسیون آتش نشانان آغاز و دوز اول واکسن تزریق گردید . امری که میبایست خیلی زودتر از این انجام میپذیرفت. لذا باز هم از تمام عزیزانی که در این امر ما را یاری نمودند خصوصا ایثارگران شبکه بهداشت تشکر نموده و انشاءالله با سعی و تلاش این عزیزان و رعایت پروتکلها توسط هم میهنان ارجمند شاهد ریشه کن شدن این ویروس مهلک در کشور عزیزمان ایران و جهان باشیم.

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .