آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

نجات دو مصدوم از سانحه رانندگی

 

دوشنبه                1401/12/01   

 

ساعت اعلام :           00:50 

 

 

خودرو سواری سمند پس از انحراف از مسیر وارد تعمیرگاه شد ...

 

   ️ عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی این سازمان تشریح کرد:

بامداد دوشنبه 1 اسفند ماه ۱۴۰۱، ساعت 00:50 مرکز ۱۲۵ آتش نشانی خبر سانحه رانندگی مربوط به یکدستگاه خودرو سواری در بلوار امامت را دریافت میکند.

وی با بیان اینکه حادثه در محله طلابند رخ داده است افزود: به محض اطلاع اکیپ اطفاء حریق و امداد و نجات از ایستگاههای شماره 3 و9 به محل اعزام می شوند و عملیات رها سازی مصدومان و ایمن سازی محیط صورت می گیرد.

این مقام مسئول بیان داشت:حادثه در حالی رخ میدهد که خودرو سمند درمسیر جنوب به شمال بلوارامامت در حال حرکت بوده، پس از انحراف به راست و برخورد با جدول و تیر روشنایی پیاده، وارد تعمیرگاه شده و با خودرو های داخل تعمیرگاه برخورد میکند.

وی ادامه داد: به دنبال این سانحه راننده و دیگر سرنشین خودرو سمند مصدوم و درون خودرو حبس میشوند که پس از رها سازی توسط اکیپ عملیات آتش نشان به بیمارستان منتقل شدند.

گفتنی است علت سانحه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.


روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس
 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .