آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

دیدار شهردار با خانواده آتش نشان فداکار

 

 

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس به همراه محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری و جمعی از مدیران شهرداری بمناسبت هفتمین سالگرد این شهید بزرگوار با خانواده آتش‌نشان فداکار "برکت جوذری" که بامداد نهم مرداد به فیض شهادت نائل آمد، دیدار داشتند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، در این دیدار مهدی نوبانی طی سخنانی گفت: مرحوم جوذری با از خودگذشتی بی مانند خود جلوی یک فاجعه بزرگ را گرفت و به همین دلیل یاد و نام او نه تنها در میان مردم بندرعباس بلکه در خاطره ایرانیان پاک نخواهد شد.
شهردار بندرعباس گفت: حماسه و جان فشانی شهید جوذری و وظیفه شناسی او بار دیگر ثابت کرد روحیه جهاد و ایثار که از دوران پرشکوه دفاع مقدس در دل مردمان این سرزمین شکوفا شده ، همچنان سرزنده و پویاست.
گفتنی است،برکت جوذری متولد یکم آذرماه ۱۳۵۲ در بندرعباس ۲۴ مرداد ۷۷ وارد سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی بندرعباس شد و در آخرین روز کاری خود، به عنوان فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک بندرعباس در حادثه بامداد نهم مردادماه ۱۳۹۴ هتل هرمز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

اینستاگرام :

 

https://www.instagram.com/p/Cgr75WQI1JB/?utm_source=ig_web_copy_link

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .