آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

خودرو حامل سوخت حادثه آفرید

 

سه شنبه                1401/01/08   

 

ساعت اعلام :           21:31 

 

 

خودرو حامل سوخت، دو غرفه میوه فروشی را هم در آتش خود سوزاند ...

 

  ️ عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با روابط‌عمومی این سازمان تشریح کرد:

ساعت ۲۱:۳۱ دقیقه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۲،مرکز ۱۲۵ آتش نشانی گزارش حریق یک دستگاه سواری پژو پارس حامل سوخت واقع در میدان دفاع مقدس(میدان تره بار سابق)خروجی بندرعباس میناب را دریافت میکند.

وی در ادامه گفت به محض اطلاع اکیپ عملیاتی از ایستگاه های شماره ۳و۹ به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفا حریق و ایمن سازی محیط را انجام می دهند.

حسین پور جزئیات وقوع این حادثه را اینگونه توضیح میدهد؛ خودرو پارس حامل سوخت که در مسیر رفت جاده بندرعباس _میناب در حال حرکت بوده است به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو با یک دستگاه کامیون برخورد و دچار حریق میشود.

این مقام مسئول بیان داشت در این حادثه، آتش به دو غرفه میوه فروشی مجاور خیابان نیز سرایت و طعمه حریق شدند.

حسین پور تصریح کرد خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است و راننده خودرو حامل سوخت قبل از رسیدن اکیپ عملیاتی محل حادثه را ترک کرده بود، علت آتش سوزی را پاشش مایعات قابل اشتعال بر روی قطعات داغ موتور اعلام کرد.


روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس
 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .