آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

نجات کودک محبوس شده تنها در منزل

چهار شنبه : ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

ساعت: ۲۰:۴۷

والدین هشدار های ایمنی را جدی نمیگیرند

 

محمدامین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی این سازمان تشریح کرد؛

ساعت ۲۰:۴۷ چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲مرکز ۱۲۵ آتش نشانی توسط شاهدان عینی خبر احتمال سقوط کودکی از بالکن طبقه سوم ساختمان واقع در بلوار ۱۲ فروردین دریافت میکند.

وی افزود بلافاصله اکیپ عملیات نجات از ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام و عملیات ایمن سازی و نجات کودک محبوس شده تنها در منزل انجام میشود.

این مقام مسئول وقایع را اینگونه شرح میدهد: والدین کودک پس از اینکه کودشان به خواب میرود برای انجام کاری از منزل خارج شده و درب اصلی ساختمان را قفل میکنند،پس از زمان کوتاه کودک از خواب بیدار میشود و از ترس تنهایی و بی خبری از والدین به سمت بالکن رفته و همسایگان از صدای گریه کودک متوجه تنهایی و احتمال بروز حادثه سقوط شده و با تماس به موقع  با مرکز ۱۲۵  آتش نشانی از بروز حادثه ای دردناک جلوگیری میشود.

لیاقت از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی از جمله رعایت و اجرای اصول ایمنی ساختمان ، دقت نظر بیشتری داشته باشند زیرا خطر همواره در کمین است. 

 




 

 

 

  

 

 

 

 

 



 



 

 

 

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .