آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

نجات یک مصدوم در سانحه رانندگی

 

دوشنبه                            1402/02/04

 

ساعت اعلام :                   13:42

 

 

سرعت غیر مجاز و انحراف از مسیر حادثه آفرید ...

 

  ️ عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی این سازمان تشریح کرد:

دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۳:۴۲ مرکز ۱۲۵ آتش نشانی خبر برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با یک کامیون در جاده بندرعباس حاجی آباد را دریافت میکند.

وی با بیان اینکه حادثه در جاده بندرعباس حاجی آباد روبروی درب خروج پایانه بار رخ داده است افزود: به محض اطلاع تیم های اطفاء حریق و امداد و نجات از ایستگاه شماره ۹ به محل اعزام می شوند و عملیات نجات و ایمن سازی محیط صورت می گیرد.

این مقام مسئول بیان داشت:حادثه در حالی رخ میدهد که خودرو پژو ۴۰۵ در مسیر جنوب به شمال جاده بندرعباس حاجی آباد در حال حرکت بوده و پس از انحراف از مسیر با کامیون پارک شده در کنار جاده برخورد می کند.

حسین پور ادامه داد: متاسفانه بر اثر این سانحه، راننده خودرو ۴۰۵ مصدوم می شود که با تلاش آتش نشانان از خودرو خارج و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال می یابند.

این مقام مسئول افزود : علت این حادثه سرعت زیاد و عدم توجه به جلو راننده ۴۰۵ می باشد.

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .