آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

نجات جان سه نفر از محاصره دریا

 

دوشنبه                            1402/02/02

 

ساعت اعلام :                   23:48

 

 

عدم آشنایی با جریان آب دریا جان ٣ نفر را به خطر انداخت ...

 

  ️ محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفتگو با روابط عمومی این سازمان تشریح کرد : دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، ساعت ٢٣:۴٨ مرکز ۱۲۵ آتش نشانی خبر گیر کردن ۳ نفر در محاصره دریا واقع در خور کولغان را دریافت میکند.

وی با بیان اینکه حادثه در خور کولغان زیارت خضر نبی رخ داده است افزود: به محض اطلاع تیم های عملیاتی امداد و نجات دریایی از ایستگاه شماره ۵ به محل اعزام می شوند و عملیات نجات صورت می گیرد .

لیاقت در جزئیات انجام این عملیات گفت: سه نفر از اهالی روستاهای اطراف بندرعباس با هدف ماهیگیری، به وسیله موتور سیکلت، مسیر طولانی را طی و پس از آن بصورت پیاده باقی مانده راه را تا مقصد مورد نظر ادامه می دهند که در نهایت پس از بالا آمدن سطح آب در محاصره دریا قرار می گیرند.

این مقام مسئول ادامه داد با توجه به دورافتادگی و عدم آنتن دهی مناسب تلفن های همراه، سرانجام محل دقیق افراد شناسایی و به وسیله قایق نجات به ساحل انتقال داده می شوند که این عملیات حدود دو ساعت به طول انجامید.
 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .