آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

حریق مخازن سوخت با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد

 

جمعه                             1402/03/12

 

 ساعت اعلام :                19:38 

 

 

مخازن حاوی سوخت در حیاط منزلی در روستای نوبست، طعمه حریق شدند ...

 

 

  ️ عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی این سازمان تشریح کرد:

غروب جمعه 12 خرداد ماه ساعت 19:38 طی تماس تلفنی با مرکز ١٢۵ آتش نشانی، خبر از حریق چند مخزن سوخت دریافت میشود.

وی با بیان اینکه حادثه در حیاط منزلی در روستای نوبست جلابی رخ داده است افزود به محض اطلاع از وقوع حریق اکیپ عملیاتی آتش نشان از ایستگاه‌ شماره 3 به محل اعزام شده و با همکاری تیم های آتش نشانی قلعه قاضی و پاقلاتان عملیات اطفا و جلوگیری از گسترش حریق صورت می گیرد.

این مقام مسئول بیان داشت: حریق بر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت ایمنی در نگهداری مخازن سوخت بوده که با گسترش شعله های آتش به سوپر مارکت جنب منزل نیز سرایت می کند.

حسین پور با ابراز اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است ضمن اشاره به بی احتیاطی و عدم رعایت ایمنی در نگهداری مخازن سوخت علت اصلی وقع حریق را در دست بررسی اعلام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در خصوص رعایت ایمنی تاکید کرد از نگهداری هرگونه سوخت و مایعات قابل اشتعال، در منزل خودداری شود .

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .