آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

سه مصدوم در سانحه رانندگی

 

 

دوشنبه                          1402/03/29

 

 ساعت اعلام :                00:45  بامداد

 

 

با تلاش آتش نشانان راننده محبوس شده نجات یافت ...
 

  ️ عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با روابط عمومی این سازمان تشریح کرد: بامداد دوشنبه ۲۹ خرداد ماه ساعت ۰۰:۴۵ مرکز ۱۲۵ آتش نشانی خبر واژگونی خودرو پارس و محبوس شدن سرنشینان خودرو در بلوار امام حسین (ع) را دریافت میکند.

وی با بیان اینکه حادثه در بلوار امام حسین (ع) رخ داده است افزود: به محض اطلاع تیم اطفاء حریق و امداد و نجات از ایستگاه شماره ۹ و ۴ به محل حادثه اعزام می شوند و عملیات ایمن سازی و نجات راننده پژو پارس که در خودرو محبوس شده بود صورت می گیرد.

حسین پور بیان داشت:حادثه در حالی رخ میدهد که خودرو پژو پارس در مسیر شرق به غرب بلوار امام حسین (ع) در حال حرکت بوده و به دلیل بی احتیاطی و عدم توجه به جلو، با عقب خودرو زانتیا در حرکت و پژو ۴۰۵ برخورد می کند و پس از انحراف از بلوار واژگون میشود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: متاسفانه بر اثر این سانحه، راننده و سرنشین خودرو پارس مصدوم میشوند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. گفتنی است راننده خودرو زانتیا هم از ناحیه کتف و دست دچار آسیب دیدگی شده است.
 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .