آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 

 

 

 

 

سالروز شهادت آتش نشان برکت جوذری

 

 

 

  ️ در سالروز شهادت آتش نشان برکت جوذری، جمعی از کارکنان و مدیریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس به همراه خانواده او با حضور بر سر مزار وی، یاد و خاطرش را گرامی داشتند. شهید برکت جوذری در تاریخ نهم مرداد ۱۳۹۴ در حین عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و جمعی از همکاران بمناسبت هشتمین سالگرد این شهید بزرگوار همراه با خانواده آن مرحوم آتش‌نشان فداکار "برکت جوذری" که بامداد نهم مرداد به فیض شهادت نائل آمد، بر سر مزار آن شهید تجدید میثاق داشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس، در این دیدار محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی طی سخنانی گفت:
شهید جوذری با از خودگذشتی بی مانند خود جلوی یک فاجعه بزرگ را گرفت و به همین دلیل یاد و نام او نه تنها در میان مردم بندرعباس بلکه در خاطره ایرانیان پاک نخواهد شد.
رئیس سازمان آتشنشانی : حماسه و جان فشانی شهید جوذری و وظیفه شناسی او بار دیگر ثابت کرد روحیه جهاد و ایثار که از دوران پرشکوه دفاع مقدس در دل مردمان این سرزمین شکوفا شده ، همچنان سرزنده و پویاست.
گفتنی است،برکت جوذری متولد یکم آذرماه ۱۳۵۲ در بندرعباس ۲۴ مرداد ۷۷ وارد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس شد و در آخرین روز کاری خود، به عنوان فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک بندرعباس در حادثه بامداد نهم مردادماه ۱۳۹۴ هتل هرمز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .