آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                              صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

 

 

 همراهی با فرزند شهید فواد اورنگی

 

 

 دوشنبه                   1402/07/03

 

فرزند شهید "فواد اورنگی" با همراهی محمد مرودی فرماندار، محمد امین لیاقت رییس و مسئولان آتش نشانی بندرعباس سال تحصیلی را آغاز کرد...

 

  ️همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، فرزند شهید "فواد اورنگی" با همراهی محمد مرودی فرماندار، محمد امین لیاقت رییس و مسئولان آتش نشانی بندرعباس سال تحصیلی را آغاز کرد.

روز 3 مهر ماه 1402، فرماندار و رییس سازمان آتش نشانی با حضور در مدرسه فرزند شهید "فواد اورنگی" ، او را تا کلاس درس همراهی کردند.


محمد مرودی فرماندار بندرعباس در دیدار با معلمان و همراهان فرزند این شهید گرانقدر با اشاره به اینکه شهداء با تقدیم جانشان آرامش و آسایش امروز کشور را تضمین کردند، گفت: امید است به برکت خون شهدا، فرزندان این مرز و بوم که آینده سازان این مملکت هستند بتوانند یاد شهدا را زنده نگه داشته و پرچم ایران اسلامی را در میادین علمی بالا ببرند.


وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و تلاقی آن با آغاز سال تحصیلی، این اتفاق را مبارک دانست و تصریح کرد: به راستی که شهداء با خون خود باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شده اند.


فرماندار بندرعباس در پایان مراسم افزود : افتخار بزرگیست که ما امروز به نیابت از شهید آتش نشان "فواد اورنگی" ،فرزند ایشان را تا کلاس درس همراهی کنیم.

 

 

صفحه اول ا بازگشت به آرشیو

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .