آرشیو خبر ا مطالب آموزشی ا حوزه عملیات ا حوزه پیشگیری ا مدیر عامل ا تماس با ما ا پست الکترونیک                                                                                                     صفحه اول

 

آرشیو خبر تیر 1393

 

 

  با توجه به بازنشستگی آقای علی جنگی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی ...     مراسم تودیع و معارفه معاونان عملیات      سه شنبه (93/4/31)
  فردی حدوداً 40 ساله به داخل خور سقوط نمود . این حادثه که در ...     سقوط فردی به داخل خور            سه شنبه  (93/4/31)
  یکی از اعضای تیم کوهنوردی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ...     فتح قله سبلان                          جمعه  (93/4/27)
  با عنایت به فرا رسیدن ایام الله شب های قدر ، سازمان آتش نشانی ...     شب قدر                           چهارشنبه  (93/4/25)
   فردی که به عنوان کارگر ساختمانی در حال جمع نمودن یک حلقه کابل برق بود ...     برق گرفتگی کارگر ساختمانی        یکشنبه  (93/4/29)
  یک دستگاه سواری L90 با 4 سرنشین که در حال تردد بود با یک دستگاه کامیون ...     برخورد سواری و کامیون حامل سوخت    شنبه  (93/4/28)
  یک باب منزل مسکونی در زمان عدم حضور ساکنین در بالکن طبقه سوم دچار ...     حریق بالکن                               جمعه  (93/4/27)
  یک باب منزل مسکونی دچار حریق شد .این ساختمان که به عنوان استراحتگاه ...     حریق منزل                               شنبه  (93/4/21)
  یک باب منزل مسکونی طعمه حریق شد . این آتش سوزی که در ...     حریق منزل                             دوشنبه  (93/4/23)
  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس به مناسبت ...     ولادت با سعادت امام حسن مجتبی          یکشنبه  (93/4/22)
  یک دستگاه پژو 405 که در حال حرکت بود به دلیل سرعت بالا با یک رأس ...     برخورد خودرو با یک راس گوسفند        جمعه  (93/4/20)
  یک باب منزل به دلیل احداث ناایمن و ریزش بر روی منازل دیگر ...     ریزش دیوار                             دوشنبه  (93/4/16)
  یکی از مستاجرین طبقه 6 سایت لاوان که جهت از بین بردن حشرات در منزل...     مسمومیت ساکنین سایت لاوان      یکشنبه  (93/4/15)
  یک باب منزل که تمامی قسمت های آن چوب بود بدلیل اتصال برق ...     حریق منزل چوبی                   جمعه  (93/4/13)
  یک دستگاه نیسان حامل سوخت با 2 نفر سرنشین که در مسیر در حرکت بود ...     واژگونی نیسان                  پنج شنبه  (93/4/12)
  یک باب منزل مسکونی در زمانی که ساکنین منزل در مسافرت  به سر ...     انفجار آبگرمکن                 سه شنبه  (93/4/10)
  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس با شروع ماه مبارک...     حلول ماه مبارک رمضان           یکشنبه  (93/4/8)
  یک باب منزل مسکونی در طبقه دوم ساختمانی دچار آتش سوزی ...     حریق منزل                            یکشنبه  (93/4/8)
  فردی حدوداً 28 ساله که چند روز قبل با خودرو شخصی سواری وارد یکی از ...     کشف جسد                            شنبه  (93/4/7)
  یک دوره کلاس آموزشی امداد و نجات در حوادث جاده ای در مرکز آموزش ...     کلاس آموزشی امداد و نجات جاده ای
  مسابقات فوتسال بین ایستگاهی کارکنان سازمان آتش نشانی با عنوان یادواره...     مسابقات فوتسال بین ایستگاهی سازمان آتش نشانی
  یک دستگاه سواری پژو که از غرب به شرق بلوار امام حسین(ع) در حال ...     واژگونی پژو                                        جمعه  (93/4/6)
  یک دستگاه تانکر با 32000 لیتر سوخت که به سمت حاجی آباد در حرکت ...     واژگونی تانکر سوخت                       پنجشنبه  (93/4/5)
  یک دستگاه سواری پراید که از غرب به شرق در حال حرکت بود با یک دستگاه ...     واژگونی یک دستگاه پراید                     پنجشنبه  (93/4/5)
  یک کارگاه ساخت آسفالت که جهت انجام پروژه های اقدام ...     حریق کارخانه آسفالت                     سه شنبه  (93/4/3)
  ک باب منزل مسکونی که ساکنین آن در خواب به سر می بردند...     حریق منزل                                     سه شنبه  (93/4/3)
  کارگری 23 ساله که به اتفاق همکارانش در حال بالا بردن میلگرد و اتصالات ...     فرو رفتن میلگرد در چشم کارگر             دوشنبه  (93/4/2)
  یک دستگاه سواری پراید با دو نفر سرنشین در آزاد راه در حال تردد...     برخورد پراید با کمپرسی                     یکشنبه  (93/4/1)
  یک باب منزل مسکونی دچار آتش سوزی شد . این حریق که در اثر اتصال...     حریق منزل                                     یکشنبه  (93/4/1)

 

 

جهت انتخاب آرشيو بر حسب ماه اينجا كليك كنيد

 

قبل «ا 93 ا»  بعد

صفحه اول

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است .